Marknad

Webbanalytiker? Vi behöver dig på Invise!


Idag sitter du förmodligen på en webbyrå eller liknande där du arbetar i något mätverktyg såsom Webtrends eller Google Analytics. Du kan Adwords och DoubleClick och du följer upp och mäter trafiken samtidigt som du A/B-testar för att hitta nya förbättringspunkter. Här kommer du att arbeta en hel del tillsammans med övrig intern expertis (SEO-specialist och webbdesigners) och ansvara för dialog ut mot kund. Det ställer krav på att du som person är driven, pedagogisk, ser behov och har en positiv approach.

Väx med Invise!

Hos oss kommer du inte bara att få vara vår interna expert, utan också utvecklas till en av branschens främsta specialister. Eftersom du kommer vara ensam (än så länge) i din roll har du möjligheten att forma och utveckla den själv. Investerar du i oss kommer vi att göra allt för att pusha dig mot att nå nya mål, såväl yrkesmässigt som privat. Vill du bygga ett skarpt team som leder utvecklingen? Då står vi bakom dig!

Praktisk info

Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar/vecka där du fördelar din arbetstid fritt under veckans gång. Tillträde sker omgående eller så snart som möjligt och vårt kontor ligger på Kungstensgatan 48, nära tunnelbanestationerna Odenplan och Rådmansgatan.

Ansökan

Låter det här intressant eller tror du dig ha en vän som skulle briljera i rollen? Skicka en ansökan (eller ett tips) till jobb@invise.se. Märk ansökan med “Webbanalytiker” och bifoga CV + personligt brev samt gärna en länk till din LinkedIn-profil.

Om Invise

Vi på Invise skulle beskriva oss själva som ett modernt, kreativt och nytänkande företag. Vi har fria arbetstider, värdesätter egna initiativ och är måna om att alltid göra det lilla extra för både oss själva och våra kunder. Vi älskar det vi gör och om vi får bli självgoda för ett slag så tycker vi att vi är riktigt grymma på webbutveckling och inbound marketing. Det senaste året har vi vuxit en hel del som företag och haft glädjen att välkomna flera nya medarbetare. Läs gärna blogginlägget om vår företagskultur och tveka inte att maila oss om du vill veta mer!

Är du grym på konverteringsoptimering och analys av trafik? Hos oss kommer du få en helt ny roll där du kommer att ansvara för webbanalyser och att driva vårt GDD-arbete framåt – både för oss och våra kunder. Läs om Growth Driven Design här!

Publicerad

Vad tyckte du om inlägget?

Läs mer