Inbound marketing "must know"

Viktiga guider med allt du behöver veta anpassat efter din förkunskap

  • Nybörjare - 5 min läsning

    7 viktiga skäl till att välja inbound marketing redan idag

    Ladda ner
  • Nyfiken - 10 min läsning

    Ska du läsa en enda guide om inbound marketing - läs denna

    Ladda ner
  • Intresserad - 10 min läsning

    Att komma igång & att se ROI på er inbound marketing-satsning

    Ladda ner

Leverera

Målsättningen är alltid att leverera kvalitativa leads till er som leder till nya affärer. Själva överlämnandet är enkelt, det är arbetet dit som vi finns till för!

Det är viktigt att ha en gemensam modell för att lämna över och hantera era varma leads. Personen eller personerna som kontaktar era leads måste vara insatta i processen bakom. Det är också viktigt att snabbt höra av sig till de leads ni som leverantör tar emot då detta är kunder som vi vet är mogna att fatta beslut inom kort. Utvecklingen av leadssamarbetet brukar vara en optimeringsprocess över flera månader då det är extra viktigt med dialogen mellan oss och er för att optimera processen.

Varma leads

Målsättningen är att lämna över leads som vi vet är intresserade av det ni gör och att ni med historiken till varje lead kan välja hur ni bäst går tillväga. Detta är vanlig information om varma leads: Namn & kontaktuppgifter

  • Position/roll
  • Konverteringshistorik
  • Besökta sidor
  • Social interaktion
  • Utmaningar/behov

Vår roll i arbetet

Vi sköter hela hanteringen av era leads fram till att den potentiella kunden är redo att bli kontaktad. Då lämnas denna över till er. Alltså är det viktigt att vi samarbetar med er hela vägen fram, vi måste med er hjälp kunna värma leads på bästa möjliga sätt. När ni väl tar över återgår vi till att se över och optimera processen för att hela tiden öka möjligheten att ge er så många och kvalificerade leads som möjligt!


Vill du veta ännu mer?