“Allt vi vågat hoppas på och lite till” – kunden har ordet!
Senast uppdaterad
Vi snackar ofta om hur vårt mål är att leverera grymma resultat till våra kunder. Men vad är egentligen definitionen av detta? Hur kan resultaten av inbound marketing (och samarbetet med oss på Invise) se ut i praktiken? Vi älskar att utvärdera vårt arbete – det ger oss motivation att fortsätta och hjälper oss samtidigt att förbättra där det behövs. I det här blogginlägget har jag intervjuat en kund som vi jobbat tätt ihop med under det senaste halvåret. Låt höra vad Mikke Selander, VD på Ancon (leverantör av innovativa kassasystem för restauranger), har att säga om Invise!
Tjena Mikke! Varför har du valt att samarbeta med Invise?
Vi visste redan från början att vi ville jobba tillsammans med en modern byrå. Några som kunde ge vårt varumärke en total makeover och hjälpa oss att förmedla företagets DNA utåt. Dessutom ville vi ha tag på den bästa aktören för att guida oss in i den spännande världen av inbound marketing – som vi till en början inte hade någon som helst kunskap om. Invise visade sig vara rätt gäng för detta!
Sååååå… Har samarbetet levt upp till förväntningarna?
Engagemanget från Invise har varit allt vi vågat hoppas på och lite till. Energi, passion och entusiasm – det är ett sant nöje att arbeta tillsammans med er! Vi valde i ett tidigt skede att låta Invise ta ett helhetsgrepp över allt som rörde Ancons varumärke. Grafisk profil, hemsida, content, sociala medier, SEO, annonsering – och såklart inbound. Invise fick fria händer! Jag har en känsla av att detta tillvägagångssättet både utmanade och uppmuntrade er som leverantör.
Det gjorde det – och vi älskar att jobba mer er. Vad gillar du bäst med inbound marketing?
Det bästa med inbound marketing är att vi får möjlighet att möta både våra befintliga och blivande kunder med innehåll som verkligen attraherar. Det är bra ur ett varumärkesperspektiv, samtidigt som det ger oss möjlighet att konvertera leads på ett värdigt sätt. Att få tillgång till så mycket data är dessutom otroligt värdefullt och något som är helt nytt för oss. Nu kan vi både följa kundens köpresa och mäta den.
Vad har ni för mål med inbound marketing och er nya webb?
Vårt mål är att fortsätta utveckla vår webb och processen med inbound marketing löpande. Vi vill skapa nytt innehåll, driva in trafik och konvertera. Målet med er på Invise är att ni ska fortsätta stötta vår tillväxt långsiktigt, inbound är inte en engångsinsats!
Du som vill få en glimt av Ancons grymma resultat kan kolla in deras nya webb här.
Är du också intresserad av att göra en total makeover av ditt varumärke? Eller har du kanske redan en kickass webb och behöver lite hjälp med att implementera inbound marketing? Skicka iväg ett mejl till oss, eller slå en signal – så bollar vi content eller webbutveckling över en kopp kaffe!