Välj en av världens högst certifierade HubSpot-byråer!
Senast uppdaterad
Den här våren och inledningen på sommaren har varit explosionsartad på Invise. Vi är i ett smått extatiskt tillstånd för tillfället. Som organisation har vi fått spänna alla våra muskler för att möta den efterfrågan som är och samtidigt njuta av allt spännande som händer!
Med det sagt vill vi skryta lite. Detta kanske är sånt som bara vi själva bryr oss om, so be it. Men vi har precis blivit en HubSpot-partner med Elite-status!
Coolt. Det är en underdrift. Certifieringar finns av alla dess former men för att du som utomstående ska förstå vad HubSpot Elite innebär så får vi ta till liknelser. Det är som svart bälte i karate. Eller som att kvalificera till den absolut högsta internationella ligan oavsett sport. En titel som inte kommer gratis utan det ligger oerhört mycket bakom:
- I EMEA (Europe, Middle East, Africa) finns det 116 länder
- I denna region (EMEA) har 13 byråer uppnått Elite
- Globalt har HubSpot 5606 partners och av dessa har 28 st uppnått Elite
- Endast byråer som HubSpot anser lämpliga blir inbjudna till att ens försöka nå denna nivå
Såhär säger HubSpot själva om vårt samarbete:
”After many years of success with HubSpot, Invise has become the first Elite partner to be headquartered in Sweden. Invise has set themselves apart by evolving from a marketing agency to a growth agency that helps their customers with the full HubSpot CRM platform. They are results driven, they are super fun, and they are growing very fast. I am delighted to welcome them to HubSpot’s top tier.”
– Yamini Rangan, CCO, HubSpot
Vi kan, som citatet belyser, också skryta med att vi är den första helsvenska byrå som är Elite-partner och det som gör oss än mer stolta är att vi nått detta organiskt. För Invise har sedan dag ett byggts på organisk tillväxt, vi har aldrig tagit in kapital eller lån, vi har inte gjort några förvärv eller sammanslagningar och vi är inte en avknoppning från en tidigare verksamhet. Vi har byggt från källaren och upp. Att göra det tar mer tid och är svårare, men det innebär också att vi hela tiden tvingats leverera på högsta möjliga nivå för att så tidigt (och i ett i sammanhanget så litet land som Sverige) kunna uppnå denna nivå.
Det är vi mycket stolta över!