HubSpot Service Hub Logo

Tailored Onboarding i HubSpot Service Hub

  • Anpassad efter er målsättning
  • Vanligtvis strategisk och operativ
  • Hanterar all sorts komplexitet
  • Våra mest seniora specialister
marcus_dahl_10
vattenfall
ica
visma
tink
svenska-fönster
stampen-media
voyado
advania
ecodatacenter
moment-group
akademikliniken
eksjöhus
l-t
alva
thermo-calc
tranter

Invise Tailored Onboarding är den lösning flest av våra kunder väljer. Här anpassas och skräddarsys er onboarding 100% enligt era önskemål och våra rekommendationer. Här kommer vi överens om arbetsfördelning - vi kan ta helhetsansvar för hela din implementation med allt gällande strategisk plan, processritningar, implementation och produktion av assets - eller så delar vi upp ansvaret och nyttjar vår kompetens där ni saknar den, och utbildar och stöttar er inhouse i delar av onboardingen. Vad det än kan vara som ni önskar så är Tailored Onboarding lösningen för er.

Den mest kompletta start du någonsin kan få

user

Deltagare kund

Enligt överenskommelse

lightning

Involverade specialister

Enligt överenskommelse

calendar-check

Estimerad projekttid

Enligt överenskommelse

clock

Åtagande kund

Enligt överenskommelse

andrea-kumlien-04
Pris Enligt offert

*Tailored Onboarding gäller för HubSpot Professional eller Enterprise konton

Precis som namnet antyder kommer vi med en Tailored Onboarding att titta på era förutsättningar och matcha dessa med den expertis vi besitter och som vi vet fungerar. Arbetet är iterativt, nära och mycket framåtlutat. Ett core-team från Invise bestående av HubSpot-specialister, Operation Managers och Growth Managers kommer att angripa lösningen med många olika infallsvinklar. I Tailored Onboarding ligger oftast en stor tonvikt vid att göra det tekniska arbetet åt er. Självklart med er fulla insyn och förståelse men fokus ligger vid att skapa förutsättningar att arbeta med som snabbt skapar värde i er verksamhet.

Att välja Invise Tailored Onboarding

wave

Unik strategi utifrån era mål

Med Tailored Onboarding anpassar vi innehållet helt enligt era krav.

wave

Etablerad metodik

Processen är beprövad och tydligt definierad. Genom hela arbetet vet du vad som förväntas och vad som kommer i nästa steg.

wave

Låt oss göra det tekniska

Processen är beprövad och tydligt definierad. Genom hela arbetet vet du vad som förväntas och vad som kommer i nästa steg.

wave

Lär er det ni måste kunna

Vi älskar kompetenta kunder. Vi utbildar er i varje del av systemet - vi delar alltid med oss av vår kunskap.

wave

Kombinerad nytta

Vår erfarenhet av att knyta ihop marknadsföring med sälj och business gör oss oslagbara i hur ni hittar synergier.

wave

Nästa nivå

Vi lämnar aldrig ett onboarding-projekt utan en långsiktig plan. Vare sig ni fortsätter på egen hand eller med vårt stöd håller vi alltid blicken högt!

5.0

"En nytändning i användandet av HubSpot! Under de månader vi arbetat ihop med Invise har jag fått en djupare förståelse till hur vad vi kan använda systemet till. De har på ett proffsigt och tydligt sätt gått genom funktioner och moment vi tidigare inte utnyttjat så vi numer använder HubSpot smartare."

Malin Thyrsmo CRM Manager
viktor-lofgren-01

Alla våra Tailored Onboardings är självklart skräddarsydda

För att kunna ta fram en transparent offert till dig måste vi ses. Boka ett möte med våra specialister för att ta fram en tydlig gemensam plan för din kommande onboarding!

Låt oss börja planera

fredric_carlsson
Jag heter Fredric och är säljchef på Invise. Ta kontakt med oss idag så lovar vi att hjälpa dig på bäst sätt framåt!

Vare sig det är första gången du börjar använda HubSpot, om du söker efter en ny partner eller vill låsa upp nya hubbar så finns vi här för att hjälpa.

Kontakta oss idag för att få en förstaklass-biljett. Vi stöttar dig med:

  • Onboarding av alla HubSpots hubbar
  • RFI/RFP och upphandling
  • Best practice för att skapa rätt kravställning
  • Guidning och rekommendationer kring  HubSpot-hubbar och vilka "nivåer" ni bör införskaffa
  • Internkommunikation och förändringsledning
  • "User adoption" och säkerställande av internt användande av nya system