Invise blickar framåt i lågkonjunkturen — rekryterar 4 nya kollegor
Senast uppdaterad
Förmågan att dra ifrån när andra tvekar är en fråga om mentalitet. Med pandemin i backspegeln konstaterar Invise att Sveriges näringsliv behöver förändring och innovation – oavsett marknadsläge. Som ett led i vår fortsatta tillväxt stärker vi därför upp med fyra nya kollegor som hjälper våra kunder bygga gränsöverskridande lösningar inom marknad, sälj, och teknik:
Michaela Ebbestrand är ny Marketing & Sales Automation Specialist som effektivt styr upp våra kunders CRM-system, datamodeller och arbetsprocesser. Hon kommer senast från Fenix Outdoor och har 12 års erfarenhet inom CRM och Martech.
Vår nya Growth Manager Johanna Matsdotter lämnade Promote International® för Invise. Med sina 13 års erfarenhet inom sälj, marknad och teknik levererar hon kraftfulla digitala strategier till våra kunder.
Rollen som Head of Digital Growth and Operations tas över av Christine Platon med marknadsmeriter från bland annat Mojang Studios, Universal Sony Pictures och PlayStation. En tävlingsmotiverad strateg och relationsbyggare som hjälper Invise kunder, strateger och projektledare att lösa komplexa problem och bryta ny mark.
Viktor Löfgren kliver in som Inbound Account Manager med erfarenheter som Head of Sales och KAM i bagaget. I sin roll hjälper han våra kunder nå sina mål genom att analysera kundens behov och rekommendera rätt lösningar framåt.
— Våra nya tillskott stärker oss på flera plan och tillför positiv energi. Självklart märker vi av lågkonjunkturen men ser nuläget som en möjlighet. Genom att vässa vårt erbjudande och säkerställa att våra kunder jobbar med marknadens bästa specialister fortsätter vi utveckla vår leverans, säger Camilla Agardh, Invise grundare och vd.
Invise har idag ett hundratal kunder inom främst B2B, däribland Vattenfall, HiQ, ICA Gruppen och Wise group. Vi är den enda svenskägda byrån som är Elite-certifierad HubSpot-partner.