Nyhet

Invise nya webb – och anledningen bakom

Invise nya webb – och anledningen bakom
Den är äntligen här. Invise new och shiny webb. Vi har faktiskt varit så upptagna med att skapa värde för våra älskade kunder att detta (med rätta) hade blivit en lägre prioritet. Men idag är vi glada att kunna meddela att vi är klara! (Touché, en hemsida är aldrig färdig såklart..).

  • Varför gör vi den här förändringen?

Invise startade för länge sedan, när féer och okyssta prinsar styrde landet. Vi har kommit långt sen dess och kände ett absolut, och brådskande, behov av att detta skulle speglas i den publika världen också.

För tio år sen var vi en marknadsföringsbyrå. En byrå som introducerade termen "Inbound Marketing" i Sverige. Mycket har hänt sedan dess. Våra kunder och HubSpot själva har 100% koll på det. Våra potentiella kunder eller personer utanför den sfären har däremot ingen aning. För dem uppfattas vi fortfarande som en "marknadsföringsbyrå". Om vi ser till vår generella kund idag, initieras den absoluta majoriteten baserat på ett CRM-behov, huvudsakligen i mer komplexa organisationer som rör sig på en global marknad. Det är också därför Invise har arbetat, skalat och ändrat primär inriktning mot just "sälj"- och "teknik"-området under de senaste åren.

Vi tror fortfarande på en holistisk syn på funneln - där marknad, sälj och teknik är intensivt linjerade. Men vi har glömt att berätta för världen vad vi faktiskt gör - och inte minst - hur vi gör det.

Låt oss gå igenom den nya webbens struktur:

  • Vad vi gör (tjänster)

Kanske den lättaste att förstå. Vi har extraordinära medarbetare och specialistroller som överträffar de flesta kompetenser där ute. Vi ville ge en tydligare bild av vad vi faktiskt gör. Vi gör MYCKET. Invise säljare har varit i många möten där potentiella kunder sagt "Jaha, så ni är en LinkedIn-partner som också gör Performance Marketing?". Ja, det gör vi. Vi har gjort det länge, vi glömde bara att skryta om det. No more!

Tjänstemenyn är indelat i våra tre huvudområden hos Invise. Marknad, sälj och teknik. Inom alla dessa områden lyfter vi fram de mest eftertraktade tjänsterna vi erbjuder. Vi önskar att vi kunde prata om dem alla, men menyn är redan full med solida saker. Förhoppningsvis kommer du att kunna navigera bättre för att ta reda på vilka specialister och tjänster som skulle vara mest meningsfulla för dig.

  • Så jobbar vi

Att Invise vet vad vi håller på med är inga nyheter för någon. Vi har en gedigen spetskompetens och våra kunder kan förvänta sig en toppartner, oavsett vilka tjänster de behöver. Vad som är lika viktigt, om inte viktigare, är HUR vi faktiskt gör det. Processerna bakom det. Tankesättet. Metodiken. Samarbetssätten.

För bara nåt år sen sa en av våra seniora Growth Managers "Vi är faktiskt managementkonsulter, men folk vet bara inte om det". Och hon hade rätt. Vi går på djupet med våra kunder. Vi utmanar dem inte bara bara med operativ excellens, utan hjälper också strategiskt företag att göra STORA förändringar. Förändringsledning. User adoption. Digitala transformationer. You name it! Genom att också prata om hur vi faktiskt arbetar och hur våra tankesätt är – kan vi äntligen skryta om att vi inte bara ändrar system eller skapar positiva resultat på våra kunders investeringar – vi ändrar faktiskt själva kärnan i de organisationer vi arbetar med!

  • HubSpot

Det är ingen hemlighet att vi älskar att arbeta med HubSpot. Vi älskar det faktiskt så mycket att vi råkar vara en av de största och högst rankade HubSpot Elite-partners globalt. Med flera ackrediteringar som visar vår djupa kunskap. Det är något att vara stolt över! Vi har alltid byggt vårt rykte genom att göra rätt saker för våra kunder och genom att ha en toppkvalitet med en hög integritet har vi hjälpt våra kunder att lyckas.

Samtidigt har vi alltid gjort allt på vårt eget sätt. Vi har aldrig ens pratat om oss själva som en "HubSpot-partner". Vi är Invise. Och HubSpot borde vara lyckliga att de har oss! Oavsett hur ödmjukt (?) det låter, är vi faktiskt väldigt stolta att vara en del av HubSpot-sfären. Så varför inte visa det?

Vårt förhållande till HubSpot har blivit starkare dag för dag, och idag är det svårare att skilja våra HubSpot-kollegor från Dublin, Boston och Berlin från våra älskade kollegor på Invise. Vi är ett team, och vi borde prata som ett team. Därför kan du nu hitta "HubSpot" på första parkett i vår meny.

Inom vår HubSpot-meny har vi gjort det enkelt för våra kunder att hitta olika alternativ för onboardings och implementationer till varje hub. Vi har även inkluderat några prisindikationer för våra mindre paket. Ovanpå alla implementationer visar vi också HubSpot-relaterade uppgifter vi stöter på dagligen – integrationer, migreringar, audits, utbildningar och AI-funktionalitet. Allt finns där. Äntligen.

  • Slutord

Vi vill ge världens största shoutout till alla kollegor som varit inblandade i denna process. Vi insåg aldrig att vi gjorde så mycket att våra fingrar skulle blöda. Utkastet för innehållet på webben blev över 300 sidor med ren text. Och det var bara 50%. Vår nya webb är lika mycket engelsk som den är svensk.

Invise nya webbplats är en iterativ process. Vi ser fram emot att utveckla detta rymdskepps-liknande företag för att ge er ännu mer insyn om hur och vad vi gör. För vi alla vet att Invise inte är samma företag om fem år. Har aldrig varit och kommer aldrig vara. Invise handlar om förändring. Om att testa nya saker. Att lyckas. Misslyckas. Invise är företaget som aldrig slutar att komma med nya idéer till bordet.

Den är äntligen här. Invise new och shiny webb.

Invise
Skriven av Invise