SalesOnlys nya hemsida nominerad till Publishingpriset 2022
Senast uppdaterad
Invise kund SalesOnly har nominerats till det anrika Publishingpriset 2022. De har chansen att kamma hem priset i kategorin “sajter som marknadsför företag och verksamheter”.
– Det känns superhärligt att få dela det med dem, säger Ellen Ström, growth manager på Invise.
Publishingpriset har delats ut årligen sedan 1990 och omfattar ett 50-tal kategorier, däribland annonser, digitala publikationer, filmer, böcker och andra trycksaker – både på svenska och engelska.
Det var hösten 2021 som Invise fick i uppdrag att ta fram SalesOnlys nya hemsida. Målet var att den skulle positionera bolaget som Nordens ledande partner inom forskningsbaserad säljrekrytering och spegla SalesOnlys främsta styrka: medarbetarna.
"En modig kund"
I mars lanserades hemsidan och nu kan den alltså vinna priset i kategorin “sajter som marknadsför företag och verksamheter”.
– Det känns självklart superhärligt att få dela detta med SalesOnly. Det är verkligen en engagerad och modig kund där vi hela tiden vågar utmana varandra för att tänja på gränserna, säger Ellen Ström.
SalesOnly är inte vilken kund som helst. Sedan 2019 har Invise varit deras externa marknadsavdelning och tillsammans har man positionerat SalesOnly som Nordens största aktör inom säljrekrytering.
Vinnarna utses 9 november
Med sin nya hemsida ville SalesOnly leda besökaren vidare mot en första förfrågan för att bli en framtida partner, men även höja säljkårens status och vara en thought leader och kompis för det stora nätverket av säljare. Det skulle i sin tur få relevanta kandidater att registrera sig.
SalesOnly är en av fem nominerade i tävlingen där vinnaren presenteras den 9 november. Och hemsidan? Den hittar du här!
Invise-teamet bakom hemsidan är:
Strateg: Ellen Ström
Design: Lisa Bricklid
Copy: Sofia Juvel
Kod: Simon Lafis
Webbstrateger: Caroline Wilkens/Niklas Thulin
För frågor om innehållet i detta pressmeddelande, vänligen kontakta Lisa Wouda på 0761-286468 och lisa.wouda@invise.se.