Två webbutvecklare och en MA-specialist förstärker Invise
Senast uppdaterad
Vi på Invise arbetar dagligen med att göra stora visioner verkliga. Genom att kombinera data och kreativitet skapar vi smarta lösningar som driver tillväxt och överträffar företagsmål.
Det här har våra kunder insett, och för att möta deras behov och stärka erbjudandet som växer dag för dag så förstärker vi nu tech-teamet med tre nya medarbetare.
En av dem är Jonathan Ragnartz som de senaste fem åren varit marknadsansvarig på Reco. Han blir nu en del av Marketing & Sales Automation-teamet på Invise och ska hjälpa kunderna till ett smartare samspel mellan marknad, sälj och teknik.
– Jag gillar att komma nära affären och drivs av att skapa riktigt bra resultat. Med många års erfarenhet av marknadsföring och försäljning känns det naturligt för mig att göra exakt det, genom inbound marketing, säger Jonathan Ragnartz.
Dessutom förstärker vi med två erfarna webbutvecklare i form av Max Nachemson och Anders Jürisoo. Max har sin bakgrund som konsult medan Anders senast kommer från Hemnet.
– Med de här tre rekryteringarna får vi inte bara in otrolig kunskap, utan även bra personligheter. Alla tre har haft framstående roller i sina tidigare uppdrag och vet vad som krävs för att få ett bolag att växa digitalt. De är experter på att skapa synergi mellan webb, marknad och sälj, säger Mark Karijodimedjo, teamchef för Tech & Automation på Invise.
Invise har idag ett hundratal kunder inom främst B2B, däribland Vattenfall, HiQ, ICA Gruppen och Wise group. Vi är den enda svenskägda byrån som är Elite-certifierad HubSpot-partner.