Kundtjänst
- Implementera AI-drivna chattbotar för effektiv och omedelbar kundtjänst.
- Ge snabba svar på vanliga frågor, vilket frigör anställdas tid för mer komplexa uppgifter.
Det finns säkert tecken på en teknisk renässans som kännetecknas av snabba framsteg inom olika områden, inklusive artificiell intelligens, bioteknik, kvantberäkningar och mer. Termen "renässans" antyder en period av förnyat intresse, kreativitet och innovation, och denna utveckling sågs som omvälvande för att forma framtiden.
Vår mest efterfrågade AI-tjänst kallas “Vår AI-spaning”. Det är en rent strategiskt-kreativ insats där våra tre främsta AI-specialister leder en utvald arbetsgrupp hos er i AI-frågor.
Syftet är att kartlägga tre delar:
Undersöker hur AI-system kan favorisera eller missgynna vissa grupper.
Handlar om hur personlig information hanteras och skyddas när AI används.
Fokuserar på hur automatisering genom AI kan ersätta mänskliga arbetstillfällen.
Adresserar svårigheterna med att förstå och granska AI-systemens beslutsprocesser.
Tar upp potentiella hot mot säkerheten som kan uppstå när AI-system används.
Diskuterar vikten av att AI-system fattar beslut som är moraliskt och etiskt försvarbara.
Granskar riskerna med att AI kan användas för att manipulera eller skapa beroende hos användare.
Fokuserar på vem som är ansvarig när ett AI-system orsakar skada eller fel.
Utforskar hur användningen av AI kan förstärka eller skapa nya former av social ojämlikhet.
Du har kanske listat ut vid det här laget att alla svar fram till nu är skrivna av ett AI. Visst, tekniken är ny och långt ifrån perfekt. Men den är ändå precis lika banbrytande som vi trott under många år. Nedan följer våra egna ord om AI som en del av vårt erbjudande.
Vi förstår att det bästa sättet att dra nytta av tekniken och samtidigt förstå och påverka utvecklingen framåt så krävs användning. Inom samtliga av våra affärsområden tillämpas AI i olika utsträckning och vår inställning är att använda tekniken så mycket det går så länge det inte tummar på kvalitet för våra kunder. I överskådlig framtid tror vi att lösningar kommer att vara en hybrid av människa och AI. På så sätt tror vi inte direkt att AI kommer utmana arbetstillfällen utan snarare skapa effektivare resultat.
Utöver den dagliga användning vi redan gör med AI så har vi en dedikerad arbetsgrupp om sex personer inom Invise vars uppgift är att testa och följa AI framåt. Det är viktigt att du som kund kan luta dig mot oss i AI relaterade frågor och ser oss som en partner som gärna lär er hur AI kan tillämpas i er verksamhet för att nå högre effektivitet och resultat.