Fredrik Landström
CTO och Partner på Invise
On-demand Webinar
Saknar du som Customer Success Manager (CSM) systemstöd som hjälper dig att jobba mer effektivt med kundlojalitet, onboarding och renewal management? Att få nöjda kunder som stannar kvar är viktigare nu än någonsin – ändå tenderar CSMs att falla mellan stolarna när företag satsar på nya system. Men, om du inte investerar i dina kunder, varför skulle de investera i dig?
Därför vill vi bjuda in dig som jobbar som kundansvarig till vårt webinar “Jobba smart som CSM – tech-världens mest bortglömda grupp”. I webinaret får du veta hur du ökar din retention rate och minskar din churn rate med hjälp av data och triggerbaserad kommunikation och uppföljning i HubSpot.
Fredrik Landström, CTO och partner på Invise, delar insikter och kunskaper kring hur du avlastar ditt CSM-team genom ett mer automatiserat arbetssätt, hur du kravställer internt för ett bättre samarbete mellan sälj, marknad och CSM – och visar konkret hur du kan jobba smartare i din roll.
CTO och Partner på Invise