On-demand Webinar

Jobba smart som CSM - tech-världens mest bortglömda grupp

Tid
45 min
fredrik-landstrom-3

Om webinaret

Saknar du som Customer Success Manager (CSM) systemstöd som hjälper dig att jobba mer effektivt med kundlojalitet, onboarding och renewal management? Att få nöjda kunder som stannar kvar är viktigare nu än någonsin – ändå tenderar CSMs att falla mellan stolarna när företag satsar på nya system. Men, om du inte investerar i dina kunder, varför skulle de investera i dig?

Därför vill vi bjuda in dig som jobbar som kundansvarig till vårt webinar “Jobba smart som CSM – tech-världens mest bortglömda grupp”. I webinaret får du veta hur du ökar din retention rate och minskar din churn rate med hjälp av data och triggerbaserad kommunikation och uppföljning i HubSpot.

Fredrik Landström, CTO och partner på Invise, delar insikter och kunskaper kring hur du avlastar ditt CSM-team genom ett mer automatiserat arbetssätt, hur du kravställer internt för ett bättre samarbete mellan sälj, marknad och CSM – och visar konkret hur du kan jobba smartare i din roll.

På 45 minuter får du:

  •  Exempel på hur HubSpot kan fungera som ett bra CSM-system.
  • Tips på hur du kravställer internt för bättre samarbete mellan sälj, marknad och CSM.
  • Veta hur du ökar din retention rate – och minskar din churn rate.
  • Verktyg för hur du skapar triggerbaserad kommunikation.
  • Hjälp att avlasta CSM-teamet genom ett mer automatiserat arbetssätt.

Värdar

fredrik-landstrom-3

Fredrik Landström

CTO och Partner på Invise