Deltagare kund
Normalt 2-3 personer (upp till 10 går bra)
Core Onboarding för Service Hub innebär en mix av teoretisk utbildning och praktisk hands-on-hjälp med att implementera de grundläggande funktionerna Service Hub. Vi stöttar dig genom initiala setup-steg och aktivering av grundläggande funktioner som supportformulär, ticket pipeline och kundundersökningsverktyg. Allt för att du snabbt ska kunna tillgodogöra dig plattformens potential.
Om du önskar dig en mer anpassad onboarding för exempelvis Customer Success eller en större supportorganisation – välj vår Tailored Onboarding istället!
Normalt 2-3 personer (upp till 10 går bra)
Ca 30 arbetstimmar
HubSpot-specialist och Growth Manager
4-6 veckor
Digitalt uppstartsmöte där ni får träffa er projektledare och dedikerade HubSpot-expert. Vi fokuserar på era mål med HubSpot Service Hub och hur vi ska konfigurera verktyget så att det uppfyller behoven i just er organisation.
Demo-genomgång av HubSpot Service Hub där ni får grundläggande rådgivning och en god förståelse för verktygets olika funktioner.
Våra HubSpot-specialister sätter upp er hub enligt best practice och era önskemål.
Samma som ingår i Service Hub Light Onboarding.
Under tre utbildningstillfällen ser vi till att ni förstår hur HubSpot Service Hub som verktyg kan hjälpa er organisationen, hur era säljare kan jobba mer effektivt med försäljning och hur ni skapar de dashboards och rapporter ni behöver för att mäta och följa upp era resultat.