HubSpot Service Hub Logo

Light Onboarding i HubSpot Service Hub

  • Grundläggande utbildning
  • Vi lär er - ni utför
  • Beprövad modell
  • Utvecklat av proffs
annika-bagge-06
vattenfall
ica
visma
tink
svenska-fönster
stampen-media
voyado
advania
ecodatacenter
moment-group
akademikliniken
eksjöhus
l-t
alva
thermo-calc
tranter

Service Hub Light Onboarding är paketet för dig som vill göra mycket själv. Här lägger vi högt fokus på att du som kund ska lära dig grunderna i systemet för att du senare ska kunna sätta upp och vidareutveckla er hub själv. Vi guidar dig igenom de vanligaste funktionerna och paketet ger en generell bild av hur du kan tillämpa HubSpot. För dig som behöver en strategisk och skräddarsydd start i ert system som också tar hänsyn till era unika behov rekommenderar vi Core Onboarding eller Tailored Onboarding.

Få träning och en generell bild av hur HubSpot Service Hub kan användas!

user

Deltagare kund

Normalt 2-3 personer (upp till 10 går bra)

clock

Åtagande kund

40+ arbetstimmar

lightning

Involverade specialister

HubSpot-specialist

calendar-check

Estimerad projekttid

Ca 4 veckor

elin-cederholm-03
Pris fr. 14 950 kr

*Light Onboarding gäller för HubSpot Professional- eller Enterprise-konton

Processen steg för steg

1. Meet & greet

Digitalt uppstartsmöte där ni får träffa er dedikerade HubSpot-expert och berätta om era mål med HubSpot Service Hub. Vi sätter en plan för onboardingen och planerar in utbildningstillfällen. 

2. Utbildning#1

Här fokuserar vi på funktioner för den hos er som administrerar systemet. Vi börjar med en introduktion till grunderna i HubSpot, såsom properties, objekt, kontaktkort, företagskort, deal-kort och loggning av aktiviteter. 

Sedan går vi igenom: 

  • Conversations Inbox
  • Hur man skapar en ticket pipeline och sätter upp ticket stages
  • Record customization
  • Använda pipeline 
  • Uppdatera stage properties
  • Enklare automatisering i deal stages 

3. Utbildning #2

Vi fokuserar på användarens dagliga arbete i HubSpot och går bland annat igenom: 

  • Inkorg 
  • Tickets
  • Delegering av ärenden
  • Snippets 
  • Customer portal
  • Kundundersökningar
  • Documents 
  • Task queues 
  • SLA-hantering
  • Dashboards
  • Analytic tools

Kom igång med Service Hub

wave

Läs mer om Core Onboarding för Service Hub